Specjalność: Interaktywna Grafika Komputerowa
Rdzeń specjalności
sem. I | sem. II | sem. III | |||||||||
l.p. | Nazwa przedmiotu | ECTS | wyk | ćwi | lab | wyk | ćwi | lab | wyk | ćwi | lab |
1. | Interakcja audio-wizualna (K-25) | 30 | 30 | ||||||||
2. | Projektowanie serwisów graficznych | 15 | 15 | ||||||||
3. | Podstawy inżynierii audiowizualnej | 15 | 15 | ||||||||
4. | Techniki multimedialne (I-14) | 15 | 15 | ||||||||
5. | Animacje i efekty specjalne (I-14) | 15 | |||||||||
6. | Grafika interaktywna dla sieci (I-14) | 15 | 15 |
Blok obieralny: Gry i rzeczywistość wirtualna
Opiekun bloku: dr inż. Piotr Duch (pduch@kis.p.lodz.pl)
Rzeczywistość wirtualna i rozszerzona jest coraz częściej wykorzystywana, między innymi w przemyśle rozrywkowym. W ramach przedmiotu „Programowanie systemów rzeczywistości wirtualnej” studenci poznają proces modelowania świata wirtualnego i algorytmy symulacji zjawisk fizycznych w świecie wirtualnym. Na laboratorium będą stosowali platformę .NET oraz środowisko OGRE, Microsoft XNA Game Studio i bibliotekę FlatRedBall, zapoznają się z programowaniem układu sceny, fizyki i grafiki oraz rzeczywistości wirtualnej w Internecie (VRML i Flash). Na zajęciach z przedmiotu „Sztuczna inteligencja w programowaniu gier” studenci zapoznają się z algorytmami i technikami sztucznej inteligencji specyficznymi dla tworzenia gier. Wiedza ta zostanie wykorzystana w praktyce podczas projektowania i implementowania swojej własnej gry, wykorzystującej takie urządzenia jak Oculus lub Kinect.
sem. I | sem. II | sem. III | |||||||||
l.p. | Nazwa | ECTS | wyk | ćwi | lab | wyk | ćwi | lab | wyk | ćwi | lab |
1. | Sztuczna inteligencja w programowaniu gier | 15 | 15 | ||||||||
2. | Programowanie systemów rzeczywistości wirtualnej | 15 | 15 |
Prezentacja bloku (PDF 0,3MB)